Update

Hej gollisar. Borjar med gardagen da. Jag och Sebbe spelade biljard och drack ol (eller jag iallfall) dar han jobbar. Sedan kom en kille jag har hangt lite med (men han ar fett jobbig haha sa nu blire stor-dissen) iallafall sa akte han och jag (forlat pappa jag akte moppe utan hjalm) till ett supermysigt stalle som heter high-bar. Och det heter det inte bara for att lag hogt uppe, efter var drick-bestallning fragade han helt enkel "You wanna get high". Man ba jahaja, men nej mamma, pappa och oroliga vanner. Jag rokte ju sjalvklart inte. (Man kan typ aven kopa mushroom shakes). Iallafall sa dar spelade vi biljard (assa jag kommer typ vara svensk mastare nar jag kommer hem). Sen akte vi tillbaka, traffade nagra grabbs som jag drog med, forst en drink hos Sebbe (herregud later ju som vi typ sitter ihop) och sedan ner pa Lotus och sedan mot Fishbowl. OCH SARA, ASSA DU HADE DOOOOTT. Det var feeeeetaste slagsmalet. Mellan en galen thailandare och en europee. Det var kaoooos. Och dar stod jag, en adrenalinmaxad brud och gomde mig bakom en blomma haha. (Sjalvklart hade jag ju gatt och kopt en ol for att ha nagot medan matchen pagick). Och sedan nar dom typ hade fatt lite koll pa allt sa kommer thailandaren springande med en pinne och typ slog folk, okej da var jag lite radd, en galen thailandare utan troja och helt blodig i ansiktet. Sedan sprang jag pa Tomas och Max, (som var megapackad) sa han gick hem och sov och jag och Tomas gick och forst smygbadade i en pool men da kom en vakt sa det blev The Office dar alla shemales badade. Myspys.
 
Idag klockan halv ett blev jag vackt av en idiot som knackade pa dorren. Oppnade och dar stod Sebbe och rattan :) Vi akte forst sa jag fick se hans hus, jattefint, och sedan drog vi och badade. Sedan korde vi (med hjalm hehehehehehehehehehhehehheehenej) till en fantastiskt utsiktsplats, assa jag ar sa ledsen att jag inte hade med mig kameran, men vi ska aka dit igen. Det var amazing, sa vi satte oss och at glass och sedan hem igen. 
 
Nu ska jag ata forsta middagen ensam eftersom Sebbe jobbar, och sedan blire sakert biljard och lite festligheter ikvall. Puss pa er 
 
/KACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0