Ajax

Hey there. Idag vare jobb. Och mycket jobb, massa piroger, segt som faen. Så kom inte hem från jobbet förän typ vid två, skulle sova ett par timmar eftersom jag ska ställa om till natt, men det gick ju självklart inte eftersom jag sov elva!!!!! timmar natten till idag, totally worth it. Iallafall vare ju ridning idag. Ni får en gissning vem jag fick. Yep, Ajax :) Red med martingal första gången på länge, och det blev ju självklart mycket mer att jobba med. Dessutom hade jag gett mig fan på att sitta ner hela lektionen. Ni tror han blev glad? Hah. Näe inte riktigt va. Men är typ ändå helt okej nöjd med lektionen. Aja, nu käkar jag lite godis innan jag åker till jobbet. Bussen till stationen från fredsgatan like a boss.

Haha en bild på Pernilla..


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0