cpgänget

Hahahahaha asså jag orkar inte. Satt och läste Mitra och hennes kompis blogg (lånade bilden av dom , hoppas det var ok..) och dom har fotat sin alla <3ansdags middag. Och se så fina alla är, skitsnygga och sitter så prydligt och fint :) Och sen kolla vår bild hahahahaha, asså vi är för cp. Vi hade liksom framsidekameran (fattar någon det ordet hahahah) så att alla skulle komma med, vi skrattade så sjukt mycket när vi skulle ta bilden. FAN vad jag älskar alla mina tjejer <3
(Detta är absolut inget mot Mitra och hennes vänner, ni är säkert också totally awesome)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag ändrar mig, jag sitter vid ett annat bord asså...

2012-02-18 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0