en liten torsdag

Sweethearts. Helloooo to you. Idag kom jag hem väldigt sent, precis i tid till Ellen Degeneres. Kollade på det och sedan gick jag och la mig och sov fram till typ halv sex, då åkte jag en snabbis till stallet och skötte lite på min fina Nareina. Hon va så söt. Som vanligt hihihhihihihihihi :$ ^^ tihih. Nä men sen kollade jag lite lektion innan jag åkte hem till pappa där Fanny var och så åt vi middag där, tomatsoppa och tunnpannkakor. Så jääävla gott. Sedan va vi ute med Sillewille, som typ både är döv och blind hahaha. :) Lilleplutten, vi lekte lite med henne, och jag halkade haha. Sedan åkte vi hem. (Ett litet sidospår, fanns typ inga parkeringsplatser så jag parkerade i en så hiiimla liten lucka hahaha. Aa kbry på den) Och så skulle vi bära upp en tältsäng och då halkade jag igen hahahaha, asså jag som aldrig halkar omkull. Iallafall, garva typ sönder och nu ligger jag här. Jobbar dag imorgon, sen ska jag äta lunch med en person och sedan ska jag till stallet :) Puss på er <3
Jag innan en skiva förra året :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0