:)

Hey bros. Igår jobbade jag 6-9 och gick sedan hem och sov. Eller aa, först fick jag adhd och slängde (äntligen) min fitthor-mobil i golvet. Den höll inte alls haha, så nu har jag min fina gamla go'a nokia 3310. Och den ringde inte klockan 18.00 som jag ställt klockan på utan vaknar 19.00 i typ panik med massa missade samtal och sms. Kastar på mig ridkläderna och slirar ner till stallet. (Fifaaan vad halt det är på vägarna, men faan vad grym jag är på att köra bil vid halt väglag :P) Väl nere äts det lite mat och sen hoppade jag Lavina den fina. Jag tyckte faktiskt det gick jättebra. Måste ju fortfarande jobba på framridningen men hoppningen gick bra :) Efter det chillade jag lite i stallet, sen åkte jag hem en liten stund innan det var dags att åka till jobbet. Jobbade från 23.30 till 6.00 så det var ju ingenting. Lyckligaste stunden idag var när jag uppifrån pendelplattformen ser 504 stå vid busshållplatsen. Langar väääärsta rushen till bussen, och hinner. Lycka. :) Nu ligger jag här och ska kolla lite bloggar innan sömn. Jobb imorgon också :)



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0