...

Omfg.. Min gamla chef Joel från Kringelgården tipsade om ett ställe i Thailand som söker bagare. Jag skrev till han och undrade hur det låg till. Det visade sig att dom behöver någon som kommer redan i vår/sommar.
Så jag skrev ju att jag skulle jobba på Utö i sommar.
Ja, det va ju lite synd...men har dig åtanke i framtiden Kanske vi kan styra ngt jobb nästa vinter oxå om du e sugen?

Då frågade han om jag jobbade någonstans nu. Aa sa jag.
Ok ok... annars hade du kunnat komma nu o stannat till slutet av maj...
Ja du det hade varit perfekt om du kunnat komma ner....gratis mat och boende plus lön...i Thailand är inte så illa kissat.


Inte aaaaaaaaaaaaaaalls surt att ha jobb i Sverige just nu... Menmen, jag är ju trots allt bara 20 :)


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0