:)

Jag bestämde mig för att skita i att försöka somna om. Kanske sover in timme innan stallet men ska ju ändå inte ut ikväll så skitsamma liksom. Har istället städat mitt rum, dammsugit, hängt upp kläder och torkat av skrivbordet. Och bäddat! Älskar att lägga mig i en bäddad säng (såklart helst renbäddad) men det orkar jag inte. Tänkte faktiskt börja sminka mig! Jag vet, jag ska sminka mig! Haha, har typ aldrig smink på vardagar men ibland är det kul så man känner sig lite fräääsch, när man ska ut på stan och grejer!
JUSTE, kommer ni ihåg när jag skrev om den nya eyelinern från H&M som jag tyckte va skitbra. Jag tar tillbaka det direkt! (två månader efter) asså den är aaasbra att rita med men färgen blir sjukt dålig när den torkar. Blir inte så svart som min förra blev. Måste hitta en ny..

Dagens inköpslista:
- Iphone
- Kameraladdare?
- Mascara, lash stiletto, bästa mascaran!

Jag bjuder på en liten bild från alldeles nyss, har lite tråkigt, och målade med läppstift, och måste säga att jag har haft jävlig tur att få så naturligt stora läppar. Och herregud vad mycket amorbåge jag har haha. This is the real deal, inget plut eller något. Thank you daddy haha :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0