:)

Hallojhalloj :) Igår vare dags för halv åtta hos Persson (haha) vi har ju middagar hos varandra med förrätt, varmrätt och efterrätt. Vi fick toast skagen, pasta carbonara och en sjukt god, maräng/grädd/bär-tårta. Så jääävla gott. Sen hittade vi aldrig fest så jag, My och Emelie gick hem runt elva. Jag är glad att jag valde det så jag kunde köra bil idag och inte vara bakis när det var sthlms-cup på Lavina :) Hon va sååå duktig. Min fina hopphäst. Så stolt. Snabbt gick det haha, med felfritt. Maja fick guld på Peter :) Sedan chillade jag som fan, åt masssaaaaaa fika. Och åkte sen hem. Nu tvättar jag och  skit och blir bara lugnt ikväll.
Ni får en bild som jag snodde från Empan :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0