Fredag

Hej min vackra och fula bloggläsare. Idag efter stan och lite kaffe på jobbet åkte jag hem och powernapade, var ju bajstrött efter den tidiga morgonen. Väcktes sedan nä rmamma kom hem och efter lite snooze åkte jag ner till stallet. Jag och Sara åt lite mat och kollade på ponysarna. Sedan var det dags för oss att rida. Markarbete... Med ett visst antal galoppsprång mellan små hinder. Det gick ju bra! HA! Hon är helt crazy bananas och så sjukt stor och stark, så jag flyger typ fram över halsen och hon ba vräker sig fram. Fick rida om fler flera gånger, men tror Linda har lite förståelse haha, för annars om man inte klagar det flippar hon typ om man är keff (förstå mig rätt, hon är väldens bästa ridlärare) men nu var det mera: "kom igen, det är bara att nöta". 
Både jag och Lavina var helt slut efter lektionen. Kommer ha sjuk träningsvärk på fredag. Imorgon är det tänkt att jag och Maja ska hänga hela dan, med först besök på jobbet för att hämta fika, sedan film och tjockisätning på kvällen och sedan ska vi sussa så sött tillsammans. Antingen åker Maja tidigare till stallet eller så orkar jag skjutsa henne och då stannar jag tills sthlms-cupen :) ¨
Nu ska jag och Pantis gosa.
JUSTE jag köpte ju en iphone idag. Härligt. Skitsurt bara när hon sa att jag betalat överdrivet mycket varje månad för min andra mobil. Jävla turkar som övertalade mig att ta den.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0