Hot, but no,

Okej, satt och kollade igenom min bloglovin, och kom in på Paows blogg där hon tipsade om "Mr. Sweden". Så jag gick in och kollade hans blogg (såklart) och damn vilken snygg kille. Och saken är att han såklart vet om det. Han ger lite sängkammarblick på alla bilder..
Aa jag vet. Het, men lite halvagy.. Undra hur mycket han älskar sig själv. En riktigt snygg kille är en snygg kille som inte vet att han är snygg. Thats hot! Och vänta, jag är inte färdig. Vem tror ni han är tillsammans med? En liten random halvsnygg svenne med blondt långt hår? Nej, han är (såklart) tillsammans med Miss Universe Danmark. Ena Sandra. kom igeeeeeeeeeen liksom..

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0