Just some shit

- Hur rolig är inte Tele2 reklamen när en brud ska ringa sin kille och så svarar han inte, så tar hon hans kompis mobil och så svarar han å ba: Chrilleeeeeee. Det roliga är asså Chrilleeeeee. Måste jag börja säga.
- Jag har kommit på hur jag håller mig smal. Jag bajsar som en jävla tok. Tyå 4 gånger per dag, och inte bara en liten klutt, utan typ stora lass. The new diet!
- Hur fint är det inte ute? Och skönt att det har blivit ordentlig vinter. Mycket skönare såhär än lite halvkallt så man fryser ballen av sig. Nu är det ju liksom på ett annat sätt..
- Fan vad Silja är döv..



/KÄCK

Kommentarer
Postat av: beis

när man läser din blogg via Bloglovin så ser man inte texten för att din gamla header är i vägen :(

2012-02-05 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0