Lavina <3

Heej sötnosar. Igårkväll skjutsade jag först mamma och pappa till stan. Sedan hämtade jag upp Maja, åt lite wok och sedan kollade vi på "Sebbe". En fett konstig film. Sen la vi oss och sov. Och imorse ringde klockan kvart över sex och kvart i sju åkte vi till stallet. Maja jobbade och jag borstade på Lavina innan hon gick ut i hagen och jag chillade med livet. Sedan klockan tio var det dags för Sthlms-cup. Hon kändes väldigt positiv på framridningen, sparkade ingenting, och blev tillochmed fin i sista traven. Sedan på framhoppningen kändes hon jättefin. Vi startade som tvåa (gud vad denna häst inte kan stå stilla asså haha, hon ska alltid skritta omkring, det gör hon på fredagar också och idag var hon jättejobbig haha) iallafall så var det ju vår tur och hon var så himla fin och duktig. Hoppade stort och långt många gånger men hon var ändå jätteduktig. Det var ju hennes första Sthlms-cup. Och vet ni vad, jag och Lavina fick silver :') Jag är så himla glad. Min fina fina hopphäst. I really love her.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0