Samanfattning

Tänkte orka skriva en liten samanfattning av helgen. Vi åkte i fredags klockan sju. Tog ett litet stopp vid en mack. Sedan åkte vi till stan och gick på systemet och jag köpte min underbara Fiorelli. (Det kostade bara 500:- va 50% rea) Sedan åkte vi till vandrarhemmet (efter att kört massa fel hahaha) och gick upp till vårt rum. Öppnar dörren. Och krr krr moment. Vi hade inget badrum eller någonting. Det var bara två våningsängar. Så efter ett tag så bestämde vi oss för att försöka få en stuga istället, och det lyckades :D En liten stuga med kök och badrum. Sweeeet. Efter vi piffat till oss lite åkte vi till stan igen för att gå på mässan, men efter lite överläggning eftersom det kostade 120:- bestämde vi oss för att skita i det. Så vi åkte till stan igen, köpte lite smycket och åt sen buffe. Sjukt gott. Sen var det hem och fixa sig, min vän Frida kom till oss och vi hade världens sjukaste förfest hahahaha. Sedan drog vi ut. (Nu orkar jag inte vara nogrann längre)
Hade skitkul, åkte hem och sov. Dan efter åt vi frukost, gick sen på mässan, köpte lite nödvändigheter, åt på donken, åkte hem och fixade oss, hittade några grabbar vi förade med, drog ut, alla fick hångla, va kvar till stängning, åkte hem, sov, vaknade, va bakis, städade, checkade ut, åkte till stan, donken, mässan, horse show, åka hem, trötta som fan..

Har massa bilder och filmer som ni får någon gång :)


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0