Trött?

Hej sötnosar. Igårnatt somnade jag 02.00, jag var nämligen ledig idag. Och imorse ligger jag och vrider och vänder mig och tänker: Varför kan jag inte sova? Mamma och Fanny har ju inte ens gått upp än. Aja jag kan ju iallafall sätta alarm så jag kommer upp till Ellen DeGeneres. Varpå jag tar mobilen för att ställa klockan och ser 17.02. Oj, det måste vara något fel på fittmobilen. Tänder lampan i taket och ser också att den är fem! Då börjar jag fundera på om jag har jobbat natt eller något men icke! Jag har sovit i 15 timmar. Heeelt sjukt. Måste vara mitt rekord!
Någon va lite trött, nu har jag väl förhoppningsvis sovit ikapp det ;) :) Frågan är bara om jag kommer kunna sova inatt... Sucks..



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0