Glappkäft Ellen (glömde publicera)

Jag och Maja gick ut med Silja vid tio typ. Silja går ju bajslångsamt och så springer hon iväg och hör inget hahaha, men det var väldigt mysigt iallafall att få promenera lite med frugan och prata snusk. Iallafall det roliga var att en kille gick förbi oss. Han var superblond och typ 1,60, hade typ vad-korta prasselbyxor och adidas tröja, blingbling i öronen, lyssnade på musik och gick med en SKITCOOL gångstil. Och precis när han passerar oss säger jag, högt och tydligt: hobbyturk.se. Varpå Maja pekar på sitt öra och symboliserar att hörlurarna hänger sådär COOLT över örat så man hör allt. Hahahahahaha asså jag dog. Så typsikt mig..

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0