Rebeccas student

I tisdags mötte jag och Silja upp Sara, Maja och My vid fridhemsplan för att ta oss till Rålis där vi träffade familjen Lakey annan släkt och Emelie och Felicia. Efter en väntan kom Rebecca springades och det blev kramar och hej och hå ja ni vet ju hur det går till. Sedan åkte dom flak, vi käkade lite donken. Åkte sedan hem och lämnade Silja och sedan cyklade jag och Maja till Lakeys mottagning. Mat och trevligt sällskap bjöds det på men sedan var jag tvungen att cykla till stallet då jag skulle rida. Fick Shannawhu. Och det gick så jävla bra. Jobbigt som fan i början men hon blev jättefin på slutet. I galoppen körde vi dock rodeo då hon inte gått på ett tag. Men piece of cake för mig som har Lavina haha :) Efter ridningen åkte jag och Sara tillbaka till Rebecca. Vi kalasade på och vid tolv bestämde jag och Miranda oss för att åka till Sommar!. Och det var lätt bästa nattklubben jag vart på i Stockholm. Träffade massa trevliga människor :)

Love you

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0