Okej

För Mys skull ska jag börja blogga igen. So here we go. Börjar med helgen. Hoppade Crack i fredags, gick bra, han är så söt.
 
Sedan åkte jag hem och vilade lite innan det var dags att åka till jobbet, började nämligen 00. Klockan 04 kom Roger in och vi jobbade på bra. Klockan tio åkte jag hem och sov till ca halv tre. Då åkte jag ner till stallet och smörjde och hängde i solen med mina fina vänner. Sedan åkte jag hem. Bakade kladdkaka, åt nudlar, kollade UPP, åt kladdkaka, drack kaffe och somnade såsmåningom.
Pantoffli hängde självklart med mig..
 
På söndagen skulle jag var hästskötare då jag inte har någon att tävla :( Suger som fan. Menmen. Hängde med Carlsson på Tolina. Dagen spenderades mestadels av att jag satt på en sandhög och solade medan jag höll i en lugn Tolina. Inte så ansträngande. Sedan kom även favoritparet. Dom var sååå söta. Jag tog massa foton på dom. gullisarna. Summa av kardemumma så kom Tolina på 6e plats i 95 och Bernad kom på 14e plats i 1m. Sedan hemåt och klockan sex somnade jag för att sedan jobba natt till måndag.
Tolina - Änglis - Jag och favoritparet
 
Nu är jag inne på min sista nattvecka på ett tag.Går skitbra att jobba och trivs som fan. 
Igår fick jag äntligen rida min älskade lilla prinsakorv. Gick skitbra. Sedan hängde jag, Maja, My och Persson i cafeterian. Ni är underbara bara så ni vet. 
I helgen ska jag och Fanny till Ullared. Sen ska jag försöka hinna ut också haha. Snart äre dags för mot alla odds.. Kul. Hejhåhejdå. 
 
/KÄCK
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Bra inlägg!

2013-04-24 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0