Koh Phangan, 23.12.12 - 29.12.12

Jaha dags för nästa inlägg. Det gick ju snabbt. Jag åkte från Koh Tao, avvinkad av en liten Sebbe och timman med båt var inte en ul resa. Shit! vilka vågor. Massa kineser spydde. Jag klarade mig. Kommer fram till Phagnan och tar en moppetaxi till mitt boende. Typ in the middle of nowhere. Fick ett rum, fräscht, men nu var jag för första gången ensam på riktigt. Jag hittade en seven-eleven. Köpte två stora Chang, drack dom, och däckade typ hahaha. Morgonen efter gick jag och åt frukost. Sedan frågade jag en kille om han visste hur man åkte till Haad Rin, själva fest stranden. Han berättade och sen började vi prata lite och han och hans kompis skulle åka runt lite på en moppe. Så jag hakade på. Hyrde en moppe och så åkte vi runt och kollade lite på ön och jag kände att det skulle ordna sig även om jag var fett ensam haha. 
 
Här har vi dom. Från Chile, kommer inte ihåg namnen dock. :)
 
Detta var alltså på julafton. Då även mina små flickor skulle komma till Koh Phangan. Så jag fixar mig lite, drar på mig klänning (enda gången på hela resan) och tog en taxi in till staden för att äta julbord med dom på en norsk bar. Fyfaaaaan vad gott det var. Efter middagen var det julklappslek och sedan drack vi bara litegrann, spelade lite bi ljard och avslutade kvällen på ett pool-party som var skitkul :)
 
 


 

Dagen efter var det dags för ett X-mas full moon party. Mötte helt oväntat Andy, en kompis till Tyresö grabbarna på min Seven Eleven så jag åkte taxi in med dom då dom bodde nära mig. Jag mötte upp tjejerna och så åt vi middag och sedan började vi måla oss med kroppsfärg som lyser av alla lampor dom har på fullmoon. Sedan gick vi till SameSame igen (där vi ätit julbord) och fortsatte målandet då jag mötte en dansk kille jag träffat på Koh Tao. Så vi klämde oss ner vid bordet där danskarna satt och började måla . Och där spårade målandet ur hahahah. Alla hade typ kukar på sig, det stod ELLEN KÄCK över en killes hela rygg, och  Freddan fick en mustach. Därefter blev det en kort kväll för en liten Ellen som blev piiiiiiiiiittfull och fick sättas i en taxi och åka hem.. 
 


12e och sista bilden beskriver typ hur bra jag mådde när jag åkte hem...
 
Den 26e tog jag med hela gänget med Max, Tomas, Victor, Andy, Anton, Galle och Madde till tjejerna och så åt vi en gemensam middag. Därefter drog vi tjejer omkring lite och drack och spelade biljard med några andra som tjejerna träffat under resan. Senare mötte vi även upp Tyresö (nu får det vara gruppnamnet på Max och dom). Vi hade så sjuuuukt kul denna kväll. Blev dock inte så mycket bilder. En när vi var med dom andra. Och sedan får ni bara två strandbilder :)
     
 
Dagen efter var det bara lugnt, sedan den 28e var det dags för FullMoon party. Det ordentliga. Vi började med en middag med några (typ tio haha) grabbar som tjejerna träffat på Koh Samui och åt lite middag. Sedan målade vi oss lite igen och sedan började vi kalasa. Mötte även upp Tyresö i vimlet och kvällen slutade inte alltför sent. Jag tyckte Full Moon var sjukt överskattat. Väldigt trashigt. Menmen. :)
 

 
 
Sedan den 29e åkte vi till PhiPhi men det är en annan historia :)
 
/KÄCK
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0