Koh Tao, 03.12.12-23.12.12

Jahadå. Dags för första inlägget. Vart ska jag börja. 
Jag och Lakey kom dit den 3e om jag tänker rätt. Vi fick flytta in i en liten Bungalow ett stenkast från stranden. Dom första dagarna var vi på stranden, snorklade, solade och åt majskolvar. Lakey gick väl in runt tre och hängde på internetcafé och jag runt sex då solen började gå ner. Efter dusch och ofta en liten powernap gick vi och åt. Ny restaurant varje dag. Sedan gick vi till det stället där man förade och köpte två buckets för en.. Första dagen träffade vi några tatuerade fransmän som vi festade med.. (Jag badade eller trillade i med kläderna på haha)
 
En kväll träffade vi fem killar från typ Skottland, Irland och något mer som vi festade med. Dom var assköna och vi dansade på borden och hade det allmänt kul..
 
 
Dagen efter träffade vi tre killar, (Dom jag även träffade på Koh Samet innan jag åkte  hem) när vi badade och försökte bli av med en stalker. Dessa killar festade vi med två kvällar. Dom var asrolig. Jag kommer bara ihåg att en heter William och en Persson i efternamn, men vi kallade dom Blå-ögat, Roliga skrattet och Skägget. (Dock är inte blåögat med på bilderna, utan en kille som jag kallade Dr.Kosmos för dom var sjukt lika.).
 
Sedan en kväll skulle jag och Lakey precis sätta oss vid ett bord då tre killar tänker ta det. Så det blir lite, "No you take it" och vi ba "No you can have it". Och sen säger jag: "We can share". Varpå vi sätter oss alla vid bordet och kommer fram till att alla är svenskar haha. Så vi snackade med dom här killarna och fortsatte kröka tillsammans och hade skitkul. David, Viktor och Johan hette dom och vi hängde med varandra två dagar till. På stranden på dagarna, middag på kvällen för att sedan åka och spela minigolf. (Hur kul som helst men jag sög balle) för att sedan festa mer, och strandhänga mer innan det var dags att skiljas åt då dom skulle åka hem. Men vi klickade asbra, dock har jag inga efternamn på dom så där försvann dom haha. 

 
Därefter anmälde jag mig till dykkursen. Första dagen då alla möttes hälsade jag på två söta blondiner, omedveten att vi skulle klicka så satans bra (Det var bara Camilla och Fredrica som gick det eftersom Natta redan hade dykcert, så henne träffade jag senare). Så nu var mina dagar fyllda av dykning och lite teori, kvällen då vi hade tagit dykcertet firade vi först med middag med Ami, vår dykinstruktör och Ben som hade en annan grupp och alla som tog certet. Och Lakey var med. Sedan gick vi tjejer till en random bar med Ben och krökade (då gick Lakey hem) för att sedan forsätta med Lotus och Fishbowl. Detta är också sista kvällen med min första kamera då den inte längre kunde öppna sig pga. all sand.. (Ser ut som om jag flashar min tutte hela tiden men det är min bikini haha)

 
Dagen efter detta åkte Lakey hem. Jag fortsatte med dykningen tillsammans med Freddan och Camilla för att bli advanced divers (vrakdykning, djupdykning ner till 30m, navigation, boyancy och nattdykning). Sedan efter vi blivit advanced var det ut och fira igen. Samtidigt som det var sista kvällen för brudarna då dom skulle en sväng till Koh Samui innan Koh Phangan. Så supa blev det. Och det var denna kväll jag träffade Sebbe. Vi gick förbi en bar och han pratade med tjejerna. Sedan när han gick in igen klickade det och jag gick fram till honom och frågade om han var från Falsterbo. Och efter lite förklaring fattade han vem det var och vi bestämde att träffas dagen efter. Så dom sista dagarna hängde vi typ hela tiden. Han visade mig en uuuunderbar utkiksplats (ingen hade kamera :(), Vi hängde där han jobbade, (jag drack och han jobbade haha). Bland dom sista dagarna träffade jag även Elias och Tom som bodde där jag bodde och som jag festade med (som även var snälla och lät mig sova hos dom min sista natt eftersom jag inte hade boende). Jag träffade också Max, Victor, Anton, Tomas, Candy och Madde på Koh Tao en dag. 
(orkar inte ändra storleken. Men en bild på Sebbe och mig. Jag fick hans tröja haha, så fickhan låna min.. Jag bytte tröja med killar heeela tiden hahaha. Och så hade han gjort ett sugrörshjärta och en pappersros till mig haha. Så söt)
 
Det var nog en bra samanfattning på Koh Tao. Självklart träffade jag massa random people och gjorde massa annat som inte kom med. Men på Koh Tao var det mest supa, dyka och sola. Gjorde inte en enda lite utflykt.. Men har man semester så har man :)
 
/KÄCK
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0