Patong, 03.01.13 - 08.01.13

Dags för ett litet Thaiinlägg kändes det som.. Efter PhiPhi tog vi oss vidare till Patong beach i Phuket. Vid piren hittade vi en taxi som körde oss in till city där vi vandrade omkring och letade hotell. Hittade ett skitfräscht där dom tillät oss att bo fyra i ett trerum. Dubbelsäng plus extrasäng. Sedan på kvällen var vi på bio. Såg life of Pi. Biografen var iskall och en thailändare som jobbade där blev kär i Natta (surprise). 
Dagen efter blev det strandhäng. Efter första ölen träffade vi fyra Australiensare som vi hängde med några timmar, och drack massa bärs i vattnet. Skitsoft dag, så klockan fem vinglade vi hem och powernapade innan vi slet oss upp igen för att möta killarna för middag. 
 

 
Efter god middag så gick vi runt och drack lite innan vi bestämde oss för att gå på ping-pong show. Men den har jag redan berättat om så det får ni läsa i tidigare inlägg. Sedan fest hela kvällen med tequila bodyshots. (Våran favoritbar blev ett ställe med 3 tequila, blääää, för 25 svenska kronor.), vi tappade bort varandra, återfann varandra, tog kort med kineser, jag fick mitt tredje Lil Wayne linne och mycket mer roligt.. 
 
 






Denna bild kan vara en av mina favoriter. Som vi har skrattat åt den. Två små fyllon som pussas med öppna ögon hahaha. 
 
De andra dagarna har jag inte så mycket bilder från. Men de varvades med strand, fest, moppeutflykt, fest, presentjakt, fest. Vi träffade även Tyresöarna igen som vi hängde med. Även Elias och Tom från Koh Tao, och en gammal paralellklasskompis till mig från gymnasiet. :) Satan vad kul vi hade i Patong. 
 


 
/KÄCK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0