bajs

Hej bitches. I fredags var det hoppning på mitt cp. Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad hon var jobbig. Stark så in i helvetet och typ helt okontrollerbar haha. Har sån sjuk träningsvärk just nu. Men kul var det ju ändå för hon är bäst. Sedan åkte jag hem, på natten kom Jakob så man fick lite sovsällis hoho. Sedan var det lördag. Jag och Fanny storhandlade på Ica Maxi, åkte sedan och shoppade lite nödvändigheter på IKEA och sedan skjutsade vi pappa och Ylva till ett bröllop. Sedan hem och börja laga lite tacos såsmåningom och så kom Jakob tillbaka. Så vi tre käkade tacos och hade det bra. Sedan fixade jag mig och jag och Jakob åkte hem till Emma och Maria där det var inflyttningsfest. Mycket trevligt med massa beerpong. Sedan åkte vi hem och idag har jag först varit en snabbis i stallet, sedan hem och fixade för jag hade födelsedagsmiddag för familj och släkt. Första gången man bjuder på mat . Mycket mysigt och fick fina presenter:) Nu blir det nog en film, kommer nog somna för är så sjukt trött.. Puss på er /KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0