j

Tjolahoppsan. :) I fredags var det ju stall, red först Lavina i markarbetesgruppen. Gick skitbra, och sedan var det ju dags för hoppning. Ny grupper, :( Men hursom så gick det faktiskt jättebra. Lavina var skitfin och ovanligt lugn haha. Sedan tog jag och Maja sällis till västra. Jag åkte hem och fixade mig och sedan möttes vi upp igen för att först åka till slussen och möta Jakob för att sedan åka till Danne, Norris och Bambi på lite förkrök. Därefter åkte jag och Jakob till Emma, Maria och Sara som var på Snaps för några öl och sedan hem och slagga.. Hela lördagen låg vi och bakisdegade. Eller jag kollade film och Jakob spelade wow hahaha. Vi var bjudna på lite födelsedagsförande men vi var så sega så vi kom inte dit. Söndagen blev det också myssegt. Vi låg inne och kollade serie och sen åkte jag hem. Nu ska jag kolla idol och sedan kanske sova :) /KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0