Lavina, jävla idiothäst

Haha ja så känner jag. Hoppade Lavina idag, första ridningen på två veckor. Herreguuuuuud vad hon var tokig. Framridningen gick bra, då var hon fin. Lite stark men iallafall fin. Sedan var det ut på banan och då gick tåget. Herregud vad jag fick jobba. Fattar inte hur jag orkar med henne. Kommer ha lagom träningsvärk på söndag. Annars då? Har börjat på jobbet igen ju. Blandade känslor. Men det är en annan historia. Imorgon blir det stormatshandling, lite ikea, skjutsa pappa och Ylva och sedan på kvällen inflyttningsfest. Kommer bli en toppendag. Dessutom så fyller jag ju år. Eller ja det blir ju idag. Så grattis mig på 22årsdagen :) /KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0