Morgonbajsen är den bästa bajsen.

Ja för här sitter jag. I lilla badrummet hemma på bredbyplan. I lilla Afrika. Jobbat från 01 till 08. Har världens bästa kollegor, ja iallafall nästan alla. 

Men varför är det kallt undrar jag. Valborg. Det är ju iochförsig standard. Kallt och regnigt. Hursom så ska vi grilla hos en kollega idag. Myspyyyys. 

Juste! Måste berätta en rolig sak hahaha. Inatt (innan jobbet) vaknade jag till av ett sms och trodde då att jag försovit mig, så kollar mobilen. Bara det att den är så jävla hal så jag tappar den på varma sovande Jakob 😂. Alla som har iphone vet att den blir iskall när den bara ligger. Hahahha han vaknade till med ett ryck stackarn. Men lite kul var det. 

Men snippa snaps slut. Nu ska jag torka mig och sedan blir det frukost och en dusch innan sängen. 

Love you guys💋

/KÄCK

Vi firar detta inlägg med Pantera som ska kissa. Ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0