jj

Jag kör mitt vanliga vadharjaggjortiveckan. I onsdags åt jag och Fanny först middag hemma hos pappa. Sedan åkte jag till Lion-bar där Jakob och hans kompis Andreas var för att dricka lite öl. Blev typ fyra öl innan vi knatade hem till Jakob som bor vid slussen (niiiice). Somnade gott och skulle inte jobba förän 10 dagen efter. Och fy i helvetet vilken jävla bakfylla jag hade. Asså det var INTE okej. Efter fyra öl. Jag tror jag spydde sjuhundra gånger. Ca. Fick inte i mig något så var helt matt. Bakfyllan gick typ över halv sex på kvällen. Usch. Tog mig hem till Jakob och åt lite soppa. Sedan somnade jag klockan åtta och vaknade inte förän åtta på fredagen. Sköööööööönt. På fredagen var det jobb som vanligt. Gick bra. Sedan direkt ner till stallet. För hoppning på lilla Anjou. Gick sådär bra. Lite hej och hå och vi hade ett jäkla bekymmer med ett speciellt hinder. Menmen. Hon stannar iallafall inte. Pepparpeppar. Sedan åkte jag hem och mös lite med karln min. Och kom hem till en nytapetserad lägenhet!!!! Eller iallafall i köket, hallen och gästrummet. Såååå fint! Snart är resten också klart förhoppningsvis. Ajaaaa. Sedan var det lördag. Jag hookade med Maja i stallet och vi skulle skritta ut på Lavina och Beamer. Börjar skritta mot 4H och när vi kommer ner till fåren blir det skiiiiitläskigt och vi bestämmer oss för att vända för att gå runt trekanten istället. Och då får Beamer damp. Stegrar sig och tillslut ramlar Maja av, och Beamer skenar iväg upp mot hagarna. Han går och bråkar med dom i hagarna och sedan brallar han runt är hur länge som helst. (Vill bara säga att Lavina var asduktig!) Tillslut får jag tag på Beamer och allt är över. Inge mer med det. Jag åker hem och fixar lite och sedan börjar jag fixa mig själv. Camilla kommer hit och vi dricker en liten drink innan vi åker mot Sollentuna. Eden, en av grabbarna jag reste i Thailand med hade nämligen fest. Så träffade nästan alla av grabbarna. Underbart. Vi krökade lite och körde beerpong. Jag var så jääävla bra. Tog mig hem till Jakob och somnade sött. Idag åkte jag hem när han skulle till jobbet och nu har jag stökat undan i mitt rum och nu ligger jag här framför tvn. Ikväll blire tacos hos mami och imorgon jobb.. Puuuuuss (Varför får jag inga mellanrum. Har liksom egentligen texten uppdelad i tre delar... ??????) Skitfult ju när allt sitter ihop.. /KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

du måste typ hålla in shift när du gör mellanslagen tror jag

2014-02-11 @ 22:13:54
URL: http://mirana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0