Nattjobb

Hej sötnosar. Försöker mig på med det här med mobilbloggning igen. Gillar inte att skriva på mobilen egentligen. Menmen! 

Helgen började med hoppning på Anjou. Hon är gullig hon. Sedan hem till omrenoveringskaoset för några timmars sömn innan jag började jobba klockan fyra med Alex och såsmåningom Sebbe. Gick bra. Därefter hem igen för lite sömn innan jag skulle upp och sminka mig inför en 40-50tals fest. Körde lite wannabe rockabilly men blev ganska bra (fia fixade mitt hår sent på festen..) hem och sova hos jakob och sedan på söndgen åkte vi hem till mig och fanny där det var dags att ställa tillbaka alla möbler och städa efter omtapetseringen (världens längsta ord) som blev så sjuuukt bra. Det är så fint hos oss nu. Ni ska få se! Sedan igår var vi på ikea igen och shoppade lite. Ska ändra mitt rum lite nu. Ni ska få seeee. Sedan var jag till stallet för lite teori och skritt på Lavina. Myspys. Sedan hem och äta och såsmåningom sov jag eftersom jag nu sitter påväg mott nattjobb. Känns skönt. Vi hörs sötisar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0