Random shit

Hej sötnosar. Sedan sist då. Jobbade 5-13 i fredags. Sedan hem och sov lite innan jag åkte ner till stallet. Lavina är halt igen. Hon har fått ett överben. Så skötte om henne lite och sedan blev det hoppning på Anjou. Vilket känns som en rolig reservhäst iallafall. Det gick helt okej måste jag säga. Det är en sån sjuk skillnad att sitta på berget Lavina och sedan lilla pyttehästen Anjou. Sedan åkte jag hem till Jakob och sov några timmar innan jag började jobba klockan 04.00 med Roginaaaa och Assma. Gick bra som fan. Åkte sedan hem till mamma och hämtade bil och Pantera och sedan åkte vi hem till Rinkeby där min syster var. Hon har ju varit bortrest i en och en halv månad men har nu kommit hem :) Skönt. Jag hoppade iallafall i säng såsmåningom. Sedan kom Jakob och min kusin och så var Jenny och Felipe här så blev lite häng. Sedan la jag mig igen då jag bara sovit typ tre timmar och sedan, jobb igen. Började halv tre i söndags natt och det gick också sjukt bra. Hem och sova nån timma innan vi skulle iväg på släktkalas. Min kusin har fyllt 20. Var väldigt mysigt. Mamma, pappa, Fanny Jakob, mina två mostrar, tre kusiner och Sören, min mormors man. Mycket mycket trevligt. Men trött var man. Iallafall så åkte vi hem såsmåningom och la oss ganska direkt. Igår var jag ledig, väcktes dock av Fanny som sa att målarna var här! Vi blev ju lovade omtapetsering i hela lägenheten i början av september. Men icke. Och vi har ringt lite och mailat men det har inte hänt något. Så helt plötsligt stod dom här och plingade på haha (dessutom typ den enda dagen vi båda var lediga). Sjukt. Så igår började dom lite på badrummet, hämtade även köksluckor och städskåpsluckor i hallen. Sjukt kul! Idag börjar dom lite mer. (Dom kom 8.20 och lämnade grejer och skulle bara gå och äta och sen komma tillbaka. Snart två timmar sen haha, typiskt byggarbetare?) Så idag blire bara latdag för mig, men ikväll kommer min älskade Camilla hit. Vi ska sitta och titta på Thailandsbilder och längta tillbaka och laga mat.
Ha det nu så fint mina kisskorvar så hörs vi snart. Pusssss /KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0