Hej

Hej sötnosar. Denna vecka har jag jobbat natt. Skönt som fan. I tisdags var jag ner en sväng i stallet, borstade på Lavina och tog en kaffe i cafeterian. I onsdags träffade jag mina ex-kollegor. Så himla underbart. Vi var hemma hos Cissi och Jonny och deras dotter Molly som precis har fyllt ett år. Hon är så jävla söt. Sedan kom även JossanKossan, Fia, Elias och deras dotter Ebba och sen Emma. Fullt hus med tacogratäng och massa prat. Underbart. Efter det skjutsade Emma hem mig till Jakob, så gulligt. På torsdagen var det TK-möte och sedan idag var det hoppning på Lavina. Hon är så cp. Asså ibland undrar man ju. Men sista banan gick fint så jag är ändå nöjd. Hon tycker ju iallafall att det är kul haha. :) Imorgon ska jag och mina underbara vänner ha drinkkväll. Det blir jag, Sara, Sabina, Emma, Maria, Persson, Carlsson, Empis och Beis. Man är två och två och så får man tillsammans göra en drink till alla. Om ni fattar :) Sedan kommer det lite annat folk hit också. Ska bli sjukt kul. Sedan på måndag jobbar jag halv tre. Nu ska vi kolla någon film och äta ben&jerrys. Sweeeeeeeeeeeeeeet. Hörs. /KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0