Helg

Hej sötnosar. Hej My haha. Tack för att du hetsar mig. Jaha vad har lilla jag haft för mig på senaste? I fredags var det ju dags för hoppning. Lavina var mer istadig än vanligt, skitjobbig.. Men det gick ändå helt okej. Efter det tog jag mig hem där Jakob var med sin mammas hund Molly. Vi låg och kollade på tv och sånt kul. Sedan var det bedtime. Sen vaknade vi. Åt frukost och så småningom tog vi oss in till stan. Lämnade Molly hos Anna och sedan gick jag och Jakob runt och kollade lite. Köpte ett par boots på Belle som jag kollat på ett tag. Dock var 40orna lite stora. Men eftersom dom var slut överallt på 39or så tog jag dom ändå. Dessutom så kostade dom en hundring mindre. Så taaaget. Sedan köpte jag även en dator!!! Awesome. Har haft pappas från typ 1700 talet på senaste tid då Fannys blev snodd när vi hade inbrott. (Japp livin' in the gheeetto).
Sedan köpte jag även en scrapbook som jag ska fylla med bilder på oss i vårat GANG. Mohohoho. Kommer bli underbart att sitta och titta i om några år. Eller typ varje dag från och med nu. Sedan kom vi hem, gjorde pizza, kollade filmer, sedan la vi oss, skulle sova, men knullade lite istället och sedan somnade vi. Vaknade upp KLOCKAN TRE idag. Fyihelvetet. Det var nästan redan mörkt ute. Hemskt. Så nu ligger vi och chillar i soffan. Dricker upp det sista morgonkaffet. Och så spännande är det. Inatt jobbar jag. Natt två veckor till. Skönt som fan. Sedan imorgon är det även hoppning.. Sweetman. Aja vi hörs fuckers. Peace.. /KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0