iugih

Jahallååååja. Vad har hänt sedan sist? Inte en aning typ. I lördags hade jag ju drinkkväll med mina kära vänner. Vi började med pizza och sedan gjorde alla drinkar. Blev kaffe/baileys, någon piggelin-drink, strawberry daiquiri och sedan appletini. Jävligt gott alltihopa. Sedan började det trilla in lite folk. Vi körde lite drickspel och flippa mugg och hade det allmänt trevligt. Klockan halv tre var alla borta och då var det bara att hoppa i säng. På söndagen kollades det film. 12 years a slave, skitbra, och Det regnar köttbullar 2, också braaaaaa. Sedan på måndagen började jag jobba 2.30, gick bra. Hoppade Ajax på ridningen, gick ok. Jobbade 2.30 idag också. Gick sjukt bra :) Och sedan har jag sovit. Sjukt dåligt. Menmen. Btw så hade jag häromdagen skrivit hela bakgrundshistorian om mig och Jakob. Och ni tror det publicerades. Nej för i helvete. Suger. Jag vill inte blogga hahaha. Men jag vill ha alla inlägg. I-lands problem... Och stör mig som fan att det inte går att kopiera bilder från fb längre och klistra in. Var ju så sjukt smidigt. Gör min blogg jättetråkig eftersom jag inte orkar spara och sen ladda upp... Menmen. Vem tvingade er att läsa? peace /KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

de går för mig att använda grejen

2014-01-21 @ 20:21:23
URL: http://mirana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0