skit

Hej allaaahhooooopa. Just nu är det lite segt för mig med jobb och sömn då jag har börjat 2.30 dom här dagarna. Jag älskar passet men det blir skitkonstigt när jag ska sova. Kommer hem elva och somnar vi tolv. Så ska jag typ till stallet så blir bara typ några timmars sömn, och hej och hå. Skitkonstigt. Aja. Annars händer inte så mycket. Har köpt ett par nya skor på Belle hehehhehe, bara 199 kronor. Kunde inte låta bli. Har samma skor fast i en annan färg också. Nu hittar jag såklart ingen bild men dom är typ röda, lite korallröda med lite nitar på :) Skiiiiitsnygga. Pussssssssssssssssssssssssssssssssss /KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

åååh dom är så fin! <3333 kollade på dom häromdagen men i kista kostar dom 399 tror jag :(

Svar: I knoooooow. Näää kan dom väl inte göra :O
kaeck.blogg.se

2014-01-24 @ 09:16:43
URL: http://mirana.blogg.se
Postat av: Miranda Björk fd. Östlund

joo alla utom dom korallfärgade kostar 199 :(

2014-01-25 @ 19:05:02
URL: http://mirana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0