Well hello

Hello dudes. Jag säger det som jag sagt så många gånger tidigare. Jag ska börja blogga igen. Jag lovar. Typ. Eller jag ska iallafall försöka. Jag saknar att kunna gå in och läsa om allt jag gjort. Att ha så många fina minnen samlade på en och samma plats. Så därför blir detta mitt nyårslöfte (tillsammans med att bli nyttigare haha). Så lets go. Vad händer med mig då? Ni vet att jag har skaffat pojkvän. Jag och Fanny har flyttat till en lägenhet tillsammans. Jag hoppar fortfarande Lavina, vilket går bättre och bättre. Jobbar på Valhallabageriet med fantastiska kollegor. Och har mina underbara vänner. Julen firades hemma hos mamma. Sedan den 28e körde jag upp till Sälen där Jakob var eftersom han har släkt där. Vi bodde hemma hos hans kusin Daniel och hans tjej Anna. Vi har inte gjort överdrivet mycket. Haft det jävligt gött bara. Varit ute och ätit lite middagar. Hunnit med liiiite skidåkning (som jag saknat det). Och firat ett mysigt nyår. Såsmåningom ska jag skjutsa hem Jakob och hans packning, sen åka ner till stallet. Hem och sova några timmar och sedan börjar jag jobba klockan 4. Sedan på lördag så är det dags för Carlsson att ha sin middag. Sweeeet. Och därefter lite utgång. Men vi hörs ju imorgon...... Mohohoo /KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0