Hej

Hello sötisar. Ligger och slöar i soffan. Sovmorgon idag då jag har ledig helg. Eller jobbar ju bara en helg i månaden så det är väl inget speciellt. Ikväll är jag och Jakob bjudna hem till en av mina föredetta praktikanter och ex.kollega Assma :) (Kallar henne lungsjukdomen hahhahaha). Ska bli kuul. Igår var det ju hoppning. Lavina har varit svullen i ena kotan så jag hoppar Frasse just nu. Ett annat psyko. Han är lite som en bomb som är påväg att explodera som Linda så fint brukar beskriva. Men jag gillar honom. Men saknar ju Lavina så in iii. Vi ska hoppa för Lotta snart och även då ska jag ha Frasse. Tråkigt att inte få ha Lavina, men kommer vara sjukt nyttigt ändå. Och jobbet då. Går skitbra. Jag och Johanna jobbar tillsammans hela tiden :D Våran chef kallar oss för Stalin och Hitler hahaha. Underbart. Och om en vecka börjar Roger från Valhalla. Asså kommer bli såååå awesome. Vi ska ju flytta bageriet ganska snart till skeppsbron. Så då kommer vi få ett helt nytt bageri. Hallå vad underbart.
/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0