Helgen

Hej sötisar. I fredags hade vi ingen ridning. Så jag och Fanny planerade att överraska mamma hemma hos henne. Sagt och gjort så satt vi i en mörk lägenhet när mami kom hem. Hon höll typ på och skita på sig haha. Sedan gick vi på AW med hennes kollegor. Mycket trevligt, men jag gick hem tidigt eftersom jag skulle köra bil dagen efter. Så på lördagen hämtade jag Johannas bil som jag fått låna, åkte och hämtade transporten jag skulle hyra och körde den ner till Hufvudsta. Backade in den så jävla snyggt bredvid en transport, asså jag är så jävla bra på att backa med släp. Anyways så åkte jag sen hem, hann powernapa lite (Ja, jag gör det fortfarande..) innan hela familjen skulle äta middag på Taverna eftersom mamma fyllde år i lördags och Johanna i söndags. Mysigt värre. Dock blev det inte så mycket dricka där heller eftersom jag igår söndag skulle köra igen :) Igår var det nämligen pay and jump på Södertälje. Jag och Lavina har ju bara varit ute en gång innan så skönt att komma bort igen för att få lite rutin på det hela.. Asså hon skötte sig så jävla bra. Hon stod stilla, backade typ bara ut ur trailern en gång när vi skulle lasta. Och hon var så jääävla fin när jag skulle rida. Både framhoppningen och sedan själva banan. Och vi blev felfria. Asså herregud vad fin hon är. Jag är lyckligt lottad. Men nu är det snart dags att åka till stallet för lite ridning. Peace out!
/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0