Vinnaren

Den enda deltagaren i den här:http://kaeck.blogg.se/2010/january/omfg.html tävlingen..

REBECCA LAKEY. Och nej jag har inte hittat på priset nu, jag hade bestämt mig innan. Och det man vinner är en kontaktannons i min blogg hihi.

Namn: Rebecca Elizabeth Lakey
Född: 22 augusti, 1993
Längd: 180?
Bor: Solna
Familj: Mamma, Pappa och lillasyster.
Intresserad av: Killar
Intressen: Vara i stallet, skratta, träffa kompisar och ha mysiga hemmakvällar.
Personlighet: Glad

Låter Rebecca Lakey som en tjej för dig, eller någon killkompis till dig. Maila mig på [email protected]


/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill inte ha en kontakt annons i din blogg!

2010-01-09 @ 01:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0